Výsledky Klientů

23.02.2011 16:23

    David K./ 33 let / : hubnout jsem s výživovým poradcem začal hned v počátku ledna a jsem nadmíru spokojen. Necítím se omezen v jídle ani jinak. Naopak je mi daleko líp, zhubl jsem za dva měsíce 8kg a to jen díky úpravě jídelníčku dle rad a přidáním pohybu.

 

    Pavel M./ 55 let / : doporučuji využít...jsem vážně spokojen, nejen že jsem zhubnul a kolik psát nebudu, protože číslo doufám není konečné, ale hlavně zmizel jeden velký zdravotní problém a to vyšší hladina cholesterolu. Určitě se nestyďte a běžte se poradit

 

    Hana B. / 31 let / : já osobně jsem teprve na začátku, ale přiznávám že to je boj, jenže už i po té chvíli se cítím vážně dobře, upravilo se mi zažívání, necítím se tolik unavená a až budou ubývat i kila bude to bonus navíc.

 

    Petra / 33 let / : do doby než začalo jaro a s tím velice náročná pracovní doba šlo hubnutí pod dohledem poradce naprosto nad očekávání dobře, nyní musíme společně vyřešit jak vyhrát nad časem a nedopřát tak kilům možnost se vrátit, ale z vlastní zkušenosti DOPORUČUJI :-)

JÁ OSOBNĚ JAKO PORADCE :  díky úrazu jsem jako aktivní sportovkyně velice rychle nabrala přes 30kg, kterých je těžké se zbavit, ale jelikož vím, že tohle opravdu funguje, rozhodla jsem se, že se tomu začnu odborně věnovat. A jde to, nejen že hubnu já kila nabraná po roční hospitalizaci v nemocnic, ale hubnou i klienti, za což jsem ještě radši.